ערב גיבוש לעובדים בחנוכה – הפעילויות שיאירו את הערב

מלבד סופגניות, נרות ואולי גם פסטיבלים והצגות ילדים, יש עוד משהו שמסמל את חג החנוכה והוא מסיבות וערבי גיבוש לעובדים.
מעסיקים רבים, רואים במפגש הזה להדלקת נר ולאכילת סופגניות כהזמנות לצ'פר את העובדים, בערב גיבוש מהנה, מפנק ועשיר בתכנים.
כמובן, שבהליך ארגון ערב גיבוש לעובדים בחנוכהלכל אחד יהיו את השיקולים הפרטניים שלו לגבי אותו הערב – שיקולים אשר יבואו לידי ביטוי בתקציב אשר יושקע במטרה, באטרקציות ו/או בפעילויות אשר יהוו חלק מאותו הערב ובשאלה, האם ערב הגיבוש יתקיים במקום העבודה או במקומות אחרים.
לא משנה מה ההחלטות שתתקבלנה בנושא, אין כל ספק כי תכנון פרטני וקפדני, יאפשר להוציא אל הפועל בסופו של דבר את ערב הגיבוש המושלם. 

בדיקות מקדימות

חשוב לדעת שככל שנחשפים ליותר אפשרויות לגבי פעילויות לימי גיבוש, כך יעלו הסיכויים להוציא אל הפועל בסופו של דבר את ערב הגיבוש המושלם לחג החנוכה.
קיימת אפשרות לתכנן יום גיבוש ברוח החג – יום שכל התכנים בו קשורים במישרין או בעקיפין לחג החנוכה ואפשרות אחרת, היא לשלב באותו היום הדלקת נרות וחלוקת סופגניות ועל ידי כך לציין את חג החנוכה. 

חשיבה מחוץ לקופסא

יש לא מעט פעילויות ומקומות שאולי לא יעברו במחשבה הראשונה של מי שמעוניין לארגן ערב גיבוש לעובדים – אך זה בהחלט לא אומר שהם לא מהווים אפשרות ראויה ואף אטרקטיבית במיוחד עבור המטרה.
לכן, חשיבה יצירתית ומקורית אשר אולי יוצאת גם מהקופסא, יכולה לאפשר גישה לרעיונות אשר יהפכו את הערב הזה לסיפור הצלחה גדול במיוחד.
כמובן, שמי שמגיע למבוי סתום בהליך תכנון ערב גיבוש בחנוכה, תמיד יוכל לפנות לקבלת סיוע מחברות הפקה חיצוניות המתמחות בתחום.

 

לבלוג לגלריית התמונות צור קשר

הכיבוד עליכם – ההילולה עלינו!