וילות להפקת מסיבת רווקות מושקעת

בקרוב מאוד אנחנו פוגשים בעונת החתונות שפורצת אלינו מיד לאחר חג הפסח, בתקופה אביבית ופורחת וממשיכה עד לתום הקיץ. עונה זו מביאה עימה כמובן גם את מסיבות הרווקות, שהן צ'ופר מאוד משמח עבור כל כלה וחברותיה. בתור החברות הכי טובות של הכלה, בדרך כלל עליכן מוטל התפקיד החשוב הן בחיפוש אחר וילה למסיבת רווקות וכמובן בארגון כולו.

לכל כלה יש אופי שונה, לכן אין תכנית מוכנה מראש לכל מסיבת רווקות, אלא תכנית ייחודית ומקורית שעליכן לערוך, לפי דרישותיה של הכלה ולפי התקציב שיש בידכן.
אומנם יש כלות נועזות מאוד שיתלהבו מנוכחות של חשפן שרירי, אך יחד עם זאת חשוב להתחשב בשאר האורחות ולכוון לעבר מטרה שתקלע לכל האמצעים.

וילות למסיבת רווקות – מיקום המסיבה

לאחר שהוחלט התקציב וכל האורחות הביעו הסכמה, בתנאי שבתור חברותיה הטובות של הכלה, בחרתן אך ורק אורחות כלבבה, ניתן להתחיל בהכנות.
ברוב הזמן אין בית זמין שיאפשר לכן לערוך בו מסיבה לאורך כל הערב שתגלוש גם לשעות הקטנות, לכן או שתבחרו בפאב הומה אדם ורועש, או שתלכו על הכיוון האינטימי יותר, וילות למסיבת רווקות.
אין ספק כי מדובר בטרנד שכאן בכדי להישאר ולא באופנה חולפת, כבר במשך שנים שהן מסיבות הרווקים והן מסיבות הרווקות הטובות ביותר, מתוכננות בוילות גדולות שמספקות לחוגגים ולחוגגות את כל הצרכים, בכדי להקים מסיבה של פעם בחיים.

רשימת המוזמנות

יש וילות למסיבת רווקות גדולות ויש קטנות יותר, הכול תלוי בכמות האורחות ובתקציב שאתן יכולות להרשות לעצמכן.
אם בא לכן להתפנק בסוף השבוע ולהפוך את המסיבה לנופש אינטימי בין בנות, כדאי שתבחרו בוילה מפנקת עם בריכה, שיחד עם מסיבת רווקות תעניק לכן גם חופש מהמציאות.
בתור מארגנות האירוע, חשוב לשים דגש על הבנות שאתן מזמינות, מאחר שככל שהן יהיו קרובות יותר לכלה, כך גם מסיבת הרווקות תהיה הרבה יותר משוחררת, טבעית ומהנה לכולן.
במידה ותחליטו לעבור אחר הכלל הזה ולהזמין את אחת מגיסותיה של הכלה, תצטרכו להתמודד עם כלה מופנמת וסגורה שלבטח תחשוש שהאחיות של החתן יחשבו עליה דברי זימה.

מפעילה אנרגטית

במידה ויש לכן וילה למסיבת רווקות מספיק מעניינת ונועזת, משם ניתן להמשיך בתכנונים ולחפש אחר מפעילה אנרגטית, שתוכל להוציא מכל אחת מכן את הצד המשעשע והשמח, כך שתוכלו להעניק לכלה מסיבת רווקות מצחיקה ומושלמת ולא סתם מסיבה נחמדה ופושרת. המפעילה צריכה להיות מצחיקה,יצירתית, מפתיעה וכמובן מאוד נועזת, מאחר שזו ההזדמנות של הכלה ושל האורחות ליהנות מערב בנות ייחודי, שיגלה להן עולמות חדשים על צד שאולי לא הכירו ואף יפענח עבורן את הצד המיני והשקט שמחכה לבעור (לחצו כאן למידע נוסף אודות מפעילה למסיבת רווקות).
מסיבת רווקות זה הזמן המושלם להתנתק מהחבר או מהבעל בבית ולהתגבש יחד עם קבוצה של בנות שחולקות את אותן מחשבות ותהיות.

מי הבריזה?

וילה למסיבת רווקות צריכה להיות ממוקמת הרחק ממבני מגורים, כך שתוכלו להגביר את המוסיקה ולהשתולל בלי שאף אחד יעיר לכן. בנוסף, חשוב שתבחרו במיקום נוח לכל האורחות, כך שהמיקום לא יהווה מכשול עבור אף אחת מהן. שימו לב כי כל וילה בנויה בצורה שונה ומתאימה לכמות מסוימת של אנשים, לכן חשוב שתקבלו אישור סופי מכל אורחת לפני שאתן מזמינות את הווילה. כמו כן, במידה ויהיו הברזות ברגע האחרון, חשוב שתיקחו בחשבון כי תיאלצו להשלים את התקציב, או שתדרשו מכל אורחת להוסיף כסף על הבנות שהבריזו. בכל מקרה, וילה אינטימית תעשה את כל ההבדל ותאפשר לכן לערוך מסיבת רווקות מהסרטים.

רוצות לקרוא עוד? היכנסו לבלוג
לכל שאלה או התלבטות אתן מוזמנות לפנות אלינו ההילולה הניסיון עושה את ההבדל!